i-GotU hartslagmeter

Zelf gebruik ik RunKeeper als app op mijn Sony Xperia SP (Android 4.3), maar deze Bluetooth LE hartslagmeter werkt prima samen met zowat alle bekende apps & smartphones die deze vorm van Bluetooth ondersteunen.
Ondertussen heb ik 'm al 2 maanden in gebruik en doorgaans zonder problemen. Het is al voorgekomen dat om één of andere reden de connectie kwijt geraakt terwijl je reeds gestart bent en dan zal je geen hartslagdata meer hebben voor de rest van die sessie, maar zoiets komt eerder uitzonderlijk voor. Over het algemeen doet het wat het moet doen en heb je er geen omkijken naar. Het valt nog af te wachten hoe lang de batterij zal meegaan, maar aangezien het apparaat op low energy werkt en zich uitschakelt wanneer er geen signaal is, zou dat ook in orde moeten zijn ...
Ik heb zelf even getwijfeld of ik dit wel zou nemen of eerder een goedkope hartslagmeter (met polshorloge), het handige daarvan is dat je altijd zicht hebt op je hartslag, maar eigenlijk is dat niet echt nodig en aangezien ik geen fan ben van horloges, is dit de betere oplossing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mastodon