Enkele recente Apps voor uw Android apparaten ...

    Mobile Postcard
    Mobile Postcard (bpost):
    Transformeer een foto in een gepersonaliseerde postkaart (IRL).
    Ik heb het nog niet gebruikt, maar het staat wel klaar op mijn Hero ...
    misschien probeer ik het wel eens vanop vakantie. 
iCoyote Benelux
iCoyote Benelux:
Gratis toepassing tot 30 september 2011!
Altijd handig om in de gaten te houden, wanneer je eens vlot wil doorrijden.
Ik gebruikte eerder al Wikango en al is die misschien minder bekend,
vind ik hun Android App toch beter, de iCoyote doet nogal moeilijk
over de kwaliteit van GPS signaal bij het opstarten, daarna doet hij het wel prima.

2de Scherm
2de Scherm (SBS):
Aanvullende informatie en mogelijkheid tot feedback
geven m.b.t. TV programma's op VT4 & VIJFtv.
Ik kan niet wachten totdat Komen Eten! terug te zien is,
dan kan ik dit eindelijk eens testen ...
    zesta.be (tablet)
    zesta.be (VMMa):
    Zowel beschikbaar in telefoon, als tablet versie.
    Mooie app die je doet watertanden
    (meer dan 3000 recepten van verschillende koks,
    met ingebouwde boodschappenlijst functie).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mastodon