Smartphones

Spannende tijden in smartphone land met de lanceringen van prachtige nieuwe toestellen zoals de Samsung Galaxy S4 en de Sony Xperia Z ...
Ik probeer zelf de vervanging van mijn Nexus S nog even uit te stellen, maar een toestel met een veel betere camera en scherm zou natuurlijk wel zeer welkom zijn. Interessant om te zien wat Apple en Google nog in petto zouden hebben dit jaar en hoe die toestellen zich zullen laten vergelijken met bovenstaande. De waterbestendigheid van de Xperia Z in combinatie met de stevige specs, maken daar alvast een interessant toestel van. Iedereen is ook zeer te spreken van het design van de HTC One, al ben ik zelf geen Sense liefhebber (meer). Wat dat betreft heeft de volgende Nexus natuurlijk weeral een pluspunt op zak, al hoop ik dat ze daar deze keer wel eens voluit zullen gaan wat de camera betreft. Van Apple verwacht ik geen wonderen, ik ben nog altijd fan van de iPad4, maar qua smartphone prefereer ik toch Android over iOS.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mastodon