Android 4.0 aka Ice-Cream Sandwich on my Nexus S

Dankzij de fijne feature "screenshots" waar je nu dus niet langer root access voor nodig hebt, kan ik hier wat laten zien van de laatste versie Android die ik momenteel op mijn telefoon draai ...
Ik ben er in ieder geval zeer tevreden mee, alles werkt prima, alleen zou er nog een memory-drain bug inzitten (zie accu screenshot), waardoor de batterij sneller leegloopt dan eigenlijk zou moeten, al valt dat nogal mee ...

Er zijn trouwens nog altijd 5 home-screens, maar ik gebruik er daar altijd maar 3 van ...

Naast deze 3 toon ik hier ook nog de nieuwe Gmail-app & de nieuwe agenda ...

En tenslotte ook nog de apps die ik momenteel erop heb staan ... (recentelijk nog vanalles verwijderd wat ik toch niet gebruikte) ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mastodon