Running

Ik heb al behoorlijk kunnen genieten van het joggen het afgelopen (no pun intended) jaar zoals deze grafiek ook aangeeft:
Zowel de Eindejaarscorrida Leuven (28/12/2014), als de Antwerp Urban Trail (15/03/2015) waren echt de moeite!
En nu lonken alweer de Brussels Urban Trail op 5 juli en de Havenrun op 12 september ... we hebben de smaak duidelijk te pakken.


Al had ik wel een serieuze dip in de aanloop naar en de uitloop van onze verhuis begin mei (ook duidelijk zichtbaar op de grafiek) en dat heb ik ook mogen voelen in juni... maar nu zitten we dus weer op koers!

Ook was het vinden van nieuwe leuke parcours in de buurt van Heusden (ipv Paal) een beetje zoeken in het begin, maar die hebben we ondertussen ook al aardig onder de knie, misschien dat ik binnenkort mijn territorium nog eens verder ga uitbreiden in de omgeving ... da's immers ook een deel van het plezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mastodon